Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Ett inlägg

Av Benny Lindberg - 29 januari 2012 22:21

Jag tänkte försöka mig på det här med att dokumentera mina tankar i text igen. Jag har misslyckats ett par gånger tidigare med att driva en blogg, men nån gång ska det väl fungera.

NÅVÄL.


Jag blev bjuden på middag av Mårten igår. Fläskfile med nån sorts potatis till, och en jävla massa irish coffee. Nice.

Det fanns en plan om att vi skulle gå på Villan efteråt, men i samma veva som att jag for hem och hämtade min legitimation, så tappade jag festsuget. Sen när vi väl kom fram till Villan var det lång kö, samt "en in en ut".

Skräp.

Jag gick iallafall hem och började ladda upp en film från kvällen istället, där Mårten spelade digeridoo.

Hah, wow. Det här känns verkligen poänglöst. Jag tror jag går vidare till att dela med mig bra länkar och så.


Ni ska följa den här bloggen : http://hannaknews-se.blogspot.com/ ,utan undantag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benny Lindberg - 29 april 2010 17:22

Ny bloggelibloggblogg såhär i vårtider när sommaren är på ingång. Ah, fräsch luft i mina stora näsborrar!   Dagen började som bakis efter gårdagens vilda röj, och efter en fantastisk lektion i Diskret Matematik for jag till staden och träffade de...

Presentation


I egen hög person.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards